۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

نگذاریم تا سر فرزاد دیگری بالای دار رود

به دنبال وضعیت وخیم جسمی محسن دانش پور مقدم و همسرش به دلیل کهولت سن ،حکم اعدام پدر و پسر از سوی دادگاه تجدید نظر تائید شد.
يکی از زندانيانی که تازه آزاد شده و با اين پدر و پسر در يک بند زندانی بوده است به سايت زندانيان سبز گفته است که آقای دانش پور ۷۰ سال سن دارد و به شدت از درد پا رنج ميبرد به طوريکه حتی نمی تواند مثل بقيه زندانيان دستشويی برود وداروهايی می خورد که بر اثر آنها همه چيز را فراموش می کرد.
به گفته اين زندانی تازه آزاد شده ، آقای دانش پور روز عاشورا با همسرش ، ترک موتور به يک سوپر مارکت رفته و بعد از خريد به منزلش در خيابان جمهوری حوالی انقلاب بر گشته است وهيچکدام ان روز ، تظاهرات نرفته اند و از نظر جسمی توان ان را ندارند.

آقای دانش پور که دهه ۶۰ زندان بوده از خاطراتش با لاجوردی و از توبه اش سخن گفته و تاکيد کرده است که هيچ ارتباطی با مجاهدين خلق ندارد و از همسر پير و ناتوانش می گفت که آلزايمر دارد.

یکی از فرزندان آقای دانش پور در عراق به سر می برد و همين مبنای اتهام برای او و اعضای خانواده اش شده است. همسرش، مطهره بهرامی که در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بود در دادگاه تجديد نظر به جبس محکوم شده است اما حکم محسن و احمد دانش پور مقدم قطعی شده است.

17زندانی کرد دیگر در آستانه حکم اعدام قرار دارند که جامعه حقوق بشر به شدت نسبت به آن ابراز نگرانی می کند.نگذاریم تا سر بیگناه دیگری بالای دار رود و پیش از وقوع واقعه جلوی آن را بگیریم. ما نیز این اعدامها را به شدت محکوم و خواستار توقف آنها هستیم.

هیچ نظری موجود نیست: