۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

به نام انسانیت قران ها لگدمال می شود

و امروز قران ها از سر نیزه بر زیر پاها آمده. کار از جنگ با علی گذشته. امروز جنگ با خدا مطرح هست. آنانی که حرمت خانه خدا را نمی شناسند،آنانی که سنگ این انقلاب را به سینه می زنند،انهایی که به نام دفاع از آرمانهای انقلاب و خمینی حرمت شکنی می کنند، به حریم خصوصی افراد وارد می شوند،قران ها را پاره و زیر پا لگدمال می کنند. کجا هستند آنانی که مدعی حفاظت از امنیت ملی هستند؟چگونه است با اراذل اوباشی که زنجیر پاره کردند و پاچه هر رهگذری را می گیرند کاری ندارند؟ کجاست آنهایی که سنگ اسلام را به سینه می زنند ؟کجا هستند ببینند با کتاب خدا چه می کنند و بر روی پاره های قران به رقض و پایکوبی می پردازند؟ کجا هستند آنان که روزها به بهانه حرمت شکنی خمینی راهپیمایی می کنند ببینند پس از حرمت شکنی فرزندش امروز عکسهای پاره پاره اش را زیر پا له می کنند؟
به نام کدامین اسلام ؟به نام کدامین دین؟به نام کدامین قانون اینگونه انسانها را بی حرمت کرده و به خصوصی ترین حریم آنها یورش می برید و با زندگی مردم این کار را می کنید؟

گویی بار دیگر شعبون بی مخ از قبر درآمده و دار و دسته اش را به راه انداخته. با بی شرمی تمام به حریم شخصی افراد حمله می کنند و همچون دار و دسته چنگیز خان مغول همه چیز را ویران و به یغما می برند. و نام آن را دفاع از آرمان های انقلاب می گذارند. انقلابی که این است نبودنش بهتر است.

دیگر کار از نظام گذشته و شما مشکلتان با خداست و به جنگ با خدا برخاسته اید و ما بنا بر حکم خدا وظیفه جهاد برگردن داریم. و بی حرمتی به کتاب خدا را برنمی تابیم و با آن به مبارزه بر می خیزیم. محارب آنانی هستند که به خاطر قدرت با خدا هم به مبارزه بر می خیزند نه آنهایی که به دفاع از انسانهای بیگناه بر می خیزند. با این محارب ها چه برخوردی باید شود؟چرا همه مهر سکوت بر لب زده اند و مراجع در انزوا؟ آقای نوری همدانی در اسلام حکم لگدمال کردن قرآن چیست؟

هیچ نظری موجود نیست: