۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

علی مطهری:می خواهند در فراکسیون مجلس جز تملق و چاپلوسی چیزی نباشد

علی مطهری گفت: اگر قرار است افرادی مثل ما از فراکسیون اصولگرایان خارج شوند از این فراکسیون چیزی جز تملق و چاپلوسی باقی نمی‌ماند.
علی مطهری در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: من از هر حکم اینها استقبال می‌کنم و حتی از حکم اخراج استقبال خواهم کرد و فکر می‌کنم پدیده‌ی مبارکی خواهد بود که اصولگرایی را به مسیر اصلی خود برمی‌گرداند.

مطهری درخصوص حضورش در هیات داوری فراکسیون اصولگرایان عنوان کرد: من گفتم چون شما موضوع را رسانه‌ای کردید و توام با توهین شد، بنده از آمدن به این شورا معذورم. حرف‌های من همان است که در سایت تابناک عصر روز گذشته منتشر شده است.

وی گفت: یک نسخه از این حرف‌ها را به آنها دادم و گفتم اگر قانع نشدید باز آماده هستم در آن شورا حضور پیدا کنم که خبری نشد.

خبرنگاری از مطهری پرسید که این حرف‌ها را به چه کسی ارایه کرده‌اید؟ که وی گفت: به آقای محمدتقی رهبر نماینده‌ی اصفهان دادم؛ چرا که او را در بین آنها انسانی عالم، باتقوا و باشخصیت می‌دانم.

علی مطهری که پیش از این هتک حرمت خمینی را در سالروز ایشان نسبت به شیخ حسن خمینی را محکوم کرده بود و آن را برنامه ای از پیش تعیین شده دانست که با رهبری بعضی از سران صورت گرفته بود از سوی فراکسیون مجلس تهدید به اخراج شد.

حرف حق تلخ است و هیچ را تاب شنیدن آن نیست . با گفتن حقیقت خودی ها نیز به جرگه ناخودی ها می پیوندند.

هیچ نظری موجود نیست: