۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

دستور العملهای شیرازی برای زندگی بهتر


اصل اول - سعی کنید روزها استراحت کنید تا شبها بهتر بخوابید!
اصل دوم - نزدیک تختخوابتان صندلی بگذارید تا احیانا اگر از خواب بیدار شدید روی آن نشسته و استراحت کنید!
اصل سوم - ایستادن به رفتن و نشستن به ایستادن و خوابیدن به نشستن اولویت دارد!
اصل چهارم - جایی که می توانید بنشینید چه لزومی به ایستادن دارد!
اصل پنجم - کار امروز را به فردا و کار فردا را به پس فردا موکول کنید!
اصل ششم - اگر حس کار کردن به شما دست داد کمی صبر کنید تا این حس از شما بگذرد!
اصل هفتم - از همه دیرتر به پای سفره بروید و از همه زودتر بلند شوید تا زحمت چیدن سفره و جمع کردن آن به گردن شما نیفتد!.
اصل هشتم - برای کار کردن همیشه فرصت هست پس از استراحت غافل نشوید!
اصل نهم - در مهمانی ها همیشه با خود بالش به همراه داشته باشید تا از هر موقعیتی برای استراحت استفاده کنید!
اصل دهم - به خواب نگوئید کار دارم به کار بگوئید خواب دارم!

زندگی بهتر در استراحت بیشتر!

۸ نظر:

ناشناس گفت...

حتما این خانوم محل تولدشان جایی است که برایشان خجالت آوراست که به اقوام مخطتلف بابه اصطلاح جوک توحین می کند.

ناشناس گفت...

بابا منم شیرازیم دیگه !!
دروغ که نمیگه!

یه مشدی گفت...

بس کن بابا، توهین توهین.
چپ میری، راس میای به یکی توهین شده.
لااقل فارسیتو خوب کن که دفعه دیگه "توحین" ننویسی، این خجالت‌آورتره!
من شیرازیا رو دوس دارم ولی این کجاش توهینه؟

ناشناس گفت...

سلام
با اسم خودت گذاشتم تو بلاگم
tnQ;)
unima.blogfa.com

ناشناس گفت...

الحق که درسته

ناشناس گفت...

دفاعیه:
منم شیرازیم، باور کنین مجبوریم!
چون خداییش تو این هوای گرم چی بیشتر از خواب فاز میده!!!

سپيده گفت...

جدا شيرازيا آخر باحالن! خيلي گرم و مهربونن.. دم غنيمت شمارن..همه جا سعي مي كنن از زندگيشون لذت ببرن..از خواب و استراحتم كم نمي ذارن..من كه باهاشون حال مي كنم!!

ناشناس گفت...

من شیرازیم خیلی هم متعصبم به شهرم تو ولی تو کرج زندگی می کنم .خیلی هم با این حال کردم . دست درد نکنه .ولی در کل شما هم برین شیراز همینتوری میشین چون بخاطر آب و هوا شه . تشکر شاد مون کرد.